כרטיסים באינטרנט או במשרדי כרטיסים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כרטיסים באינטרנט או במשרדי כרטיסים

פורסם בתאריך 11/17/2010 ע"י אורן שץ בקטגוריה קניות ומכירות ברשת | צפיות: 1117 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: כרטיסים, מכירת כרטיסים

כמעט לכל אירוע תרבותי או חברתי כיום צריך להזמין כרטיסים. הכרטיסים מבטיחים למארגנים מצד אחד את היכולת לוודא שלא תהיה צפיפות יתר באירוע, ומצד שני את הידיעה שמישהו אכן יגיע. כיום ניתן לבצע רכישת כרטיסים בשלל דרכים שונות: דרך האינטרנט בהזמנה און ליין, דרך הטלפון, בגישה ישירה למשרדי מכירת כרטיסים ועוד.

כל אחת מהדרכים הללו מאפשרת לכם גישה למגוון רחב של כרטיסים למופעים – הופעות מוזיקה, מחול, הצגות תיאטרון, משחקי כדורגל וכדורסל, מופעי בידור, ועוד שלל אטרקציות גם בארץ וגם מחוצה לה. בדרך כלל כל גורם המוכר כרטיסים עובד עם חברות הפקה מסוימות ומוכר את הכרטיסים להופעות שבהפקתן.

רכישת כרטיסים באמצעות האינטרנט

כמו בכל תחום, ניתן היום למצוא במדיה האינטרנטית מבחר אדיר של אתרים המציעים לכם לרכוש כרטיסים און ליין, בלי שתצטרכו מהבית. תהליך הרכישה די פשוט - אתם נכנסים לאתר ובוחרים את המופע אליו אתם מעוניינים ללכת. ברוב המקרים תוכלו לראות סקיצה של המושבים הפנויים באולם בזמן אמת ולברר מה המחיר של מושב בשורה כזו או אחרת. האתר כמובן יספק לכם גם את כל שאר הפרטים כמו מיקום ומועד המופע.

לאחר שבחרתם כרטיסים אשר מתאימים לכם גם מבחינת המיקום וגם מבחינת המחיר, עליכם להכניס את פרטי כרטיס האשראי שלכם ולשלם עבור ההזמנה. על אף שאתרים אלו מאובטחים ואין חשש להשאיר בהם את פרטי כרטיס האשראי, ישנה גם אופציה אחרת והיא ליצור קשר טלפוני עם חברת הכרטיסים ולהזמין דרך הטלפון את המושבים המדויקים שבחרתם דרך האתר.

 

בדרך כלל, רכישת כרטיסים למופעים דרך האינטרנט מלווה בתשלום עמלה. מומלץ לברר זאת מראש. אין צורך להיבהל מתשלום העמלה, בדרך כלל אינה גבוהה במיוחד ובכל אופן היתה מתקזזת עם הנסיעה למשרד הכרטיסים, חיפוש החנייה וכיוצא בזאת. בתום ההזמנה האינטרנטית תקבלו אישור על ביצוע העסקה, אותו חשוב להדפיס ולהביא איתכם אל קופת הכרטיסים ביום המופע.

רכישת כרטיסים למגזר העסקי

אחת ההתמחויות העיקריות של משרדי הכרטיסים היא מכירת כרטיסים למגזר העסקי. היות וכוח הקנייה של ארגוני וועדי עובדים, חברות גדולות וקבוצות מאורגנות הוא גדול מאוד, משקיעים משרדים אלו מאמצים רבים בשיווק ומכירת כרטיסים מוזלים למגזר זה.

כדאי לבדוק אם מקום העבודה שלכם מספק לעובדים מדי פעם הצעות אטרקטיביות, או אפילו להציע את הרעיון לראשי וועד העובדים. אותה הופעה אליה אתם כל כך רוצים ללכת, יכולה להיות פתאום בהישג ידכם בחצי מהמחיר אותו הייתם משלמים אם הייתם קונים כרטיסים באופן עצמאי.

מכירת כרטיסים במשרדי כרטיסים

יש הטוענים כי הדרך הישנה לקניית כרטיסים למופעים היא גם הדרך הטובה ביותר.

דרך זו מציעה לכם לגשת ישירות לאחד ממשרדי הכרטיסים הקרובים לביתכם ולהזמין את הכרטיסים ישירות דרכם. בדרך זו, הקנייה נעשית פנים מול פנים ולא דרך האינטרנט או הטלפון. כמו כן, ניתן לקבל קבלה על התשלום ישירות במקום, ולשלם במזומן ולאו דווקא דרך כרטיס אשראי.

לפעמים ישנן הנחות או הטבות הניתנות ביום המופע עצמו על כרטיסים שנותרו וטרם הצליחו למכור אותם. לאלו מכם שמחפשים מחיר זול ואטרקטיבי יותר, מומלץ לחכות ליום המופע עצמו ולרכוש את הכרטיסים ברגע האחרון. כמובן שיש סיכון בדרך זו – עליכם לקחת בחשבון שייתכן ותישארו ללא כרטיסים בכלל, בעיקר אם המופע מבוקש מאוד.

אודות אורן שץ

אורן שץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר