לימודי תקשורת יחד עם לימודי ניהול לתואר ראשון - שילוב מרתק במיוחד | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


לימודי תקשורת יחד עם לימודי ניהול לתואר ראשון - שילוב מרתק במיוחד

פורסם בתאריך 11/07/2010 ע"י שחף חיפוש לימודים בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 1242 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תקשורת, ניהול, מנהל עסקים, לימודי, תואר ראשון, חיפוש לימודים

בעידן של נגישות גבוהה לאמצעי תקשורת, רבים מבקשים להשתלב בתעשיית המידע ולהשפיע. לימודי תקשורת וניהול הינם שילוב מרתק, המקנה ידע אקדמי בתחומים מגוונים, ומאפשר להשתלב בשורה ארוכה של תפקידים ניהוליים בתעשיית התקשורת. במהלך הלימודים הסטודנטים מכירים בצורה מעמיקה את שוק התקשורת הישראלי והעולמי, ונחשפים לכלים ניהוליים עדכניים. שילוב ייחודי זה מהווה יתרון משמעותי בשוק התעסוקה, ונחשב למסלול לימודים מבוקש ויוקרתי.

עולם התקשורת ועולם הניהול אינם חופפים במידה מלאה, אך בכל זאת ישנם תחומים רבים המשיקים בין שני הנושאים. לימודי תקשורת בשילוב עם לימודי ניהול, בין אם במסגרת תואר ראשון ובין אם לשם העשרה אישית בלבד, מעניקים ידע רב ומרחיבים את תפישת העולם של הסטודנטים. בשל ההתפתחות הרבה שחלה בתחומי התקשורת בתחום האחרון, ביחד עם התיאוריות החדשניות שפותחו בעולם הניהול, ישנה חשיבות רבה יותר מתמיד ללימודי תקשורת וניהול ושמירה על מידע עדכני.

לימודי תקשורת וניהול נחשבים למרתקים במיוחד, מאחר והם משלבים ידע בנושאים רבים. בתחום התקשורת, הסטודנטים נחשפים לתיאוריות מתקדמות בנוגע לתפקידה של התקשורת בחברה המודרנית, תוך התייחסות כמובן למדיה האינטרנטית אשר שינתה את הדרך בה בני אדם יוצרים ומעבירים מידע. הפן הניהולי של לימודי תקשורת וניהול מקנים למנהלים לעתיד יכולות ניהול מתקדמות, על מנת להשתלב במשרות ניהוליות בכירות בשוק התקשורת או בעולם העסקים והמסחר.

בדומה ללימודי תחומים אחרים לתואר ראשון, גם לימודי תקשורת וניהול אורכים שלוש שנים. עם זאת, מכללות תקשורת וניהול מציעות מסלול לימודי ערב, המאפשר לשלב עבודה עם לימודים אולם מאריך את הלימודים בשנה נוספת. בעת בחירת מוסד לימודים חשוב לבדוק את איכות בית הספר לתקשורת וניהול, מידת הניסיון של המרצים בהוראה, תכני הלימוד ומידת הגמישות של מערכת השעות, תנאי קבלה, וכמובן מיקום גיאוגרפי ונגישות. מכללות רבות מאפשרות להשתמש בכספי הפיקדון הצבאי עבור תשלום שכר הלימוד, אולם יש לוודא זאת טרם ההרשמה.

תוכנית לימודי ניהול ותקשורת עשירה ומרתקת, וכוללת קשת רחבה של נושאים. תוכן נושאי הלימוד משתנה במידה ניכרת בין מוסדות הלימוד השונים, וכמו כן בהתאם להתמחות הספציפית של כל סטודנט, אולם יש כמה נושאים עיקריים. קורס מנהל עסקים, תקשורת בינלאומית, מדיניות מוצרים ומותגים, שיקולי עריכה בטלוויזיה, מחקרי שוק, מדיה ואקטיביזם, קורסים בחשבונאות, מוסדות התקשורת, בניית אתרי אינטרנט ויחסי ציבור הם הנושאים העיקריים של לימודי ניהול ותקשורת לתואר ראשון.

אודות שחף חיפוש לימודים

אתר NERD חיפוש לימודים מספק מידע מעודכן ואובייקטיבי על מסלולי הלימוד בארץ, ומאפשר ליצור קשר בצורה ישירה עם כל מוסדות הלימוד בארץ.

שחף חיפוש לימודים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר