משפטים לפייסבוק בכל מקום | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


משפטים לפייסבוק בכל מקום

פורסם בתאריך 10/13/2010 ע"י גיא חברה בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 3995 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: משפטים לפייסבוק, משפטים מצחיקים לפייסבוק, משפטים מגניבים לפייסבוק, משפטים חכמים לפייסבוק

משפטים לפייסבוק

כיום לכל אדם בעולם יש פייסבוק, כל אדם נכנס לפייסבוק שלו לפחות פעם ביום ומתעדכן אודות החדשות בעמוד הבית של הפייסבוק ויש גם כאלה שנמצאים בפייסבוק במשך שעות ארוכות ביום. לכן אנשים החלו להבין שהשיווק דרך הפייסבוק עובד מעולה ואפילו עובד יותר טוב ממקומות אחרים. הדרך שאני רוצה להמליץ לכם עליה היא דרך משפטים לפייסבוק ומיתוג אישי בעזרת משפטים נכונים.

יש לכם קבוצה בפייסבוק, וכדי לפרסם את האתר שלכם דרכה אתם מפרסמים קישורים כדי שאנשים יכנסו אליהם, אבל אתם לא מקבלים מספיק כניסות. אתם חייבים ליצור עיניין בהודעה שאתם שולחים, כלומר, רשמו משפטים לפייסבוק מעניינים שיעוררו עיניין סביב הרעיון שלהם. שיגרמו לגולש לרצות ללחוץ על הקישור שפירסתם. השתמשו בפאן האישי, לדוגמא: "אני לא מאמין, הצלחתי לרדת 10 ק"ג תוך חודש!!", פרסומת זאת תהיה למכון דיאטה, אך הוא יעורר את הרצון ללחוץ גם בקרב גולשים שאינם צריכים זאת! שימוש בפאן האישי בדרך כלל יגרור אחריו יותר תגובות וכניסות לקישור שאתם מפרסמים.

כמו כן, בדרך כלל בפייסבוק שלכם יש לכם אנשים שחשוב לכם שיכנסו לקישורים שאתם רוצים לפרסם, לכן, הקפידו גם על שימוש בהומור במשפטים לפייסבוק שאתם רושמים, כדי לעודד את הכניסה לקישור. כאשר גרמתם לאדם, לצחוק, לחייך מהסטטוס שפרסתם "קניתם אותו", הוא תמיד יתעניין לבדוק מה מתרחש בעמוד שפרסתם ומה הדבר הבא שיגרום לו לצחוק.

איך אני יכול לדעת אם המשפטים לפייסבוק שאני כותב יעררו עיניין אצל אנשים אחרים?, אני יכול להמליץ לכם על השיטה שאני משתמש ודוגל בה. לפני שאתם מפרסמים קישור חדש תשאלו את עצמכם "אם אני הייתי רואה את הסטטוס הזה עכשיו על הקיר שלי, האם הייתי לוחץ עליו? האם הוא יעורר בי עיניין?" אם אתם לא בטוחים עדיף שתחשבו על משפט אחר. בנוסף, הקפידו לבדוק תמיד מה הקהל היעד שלכם, אם אתם מפרסמים חנות לרהיטים בקבוצה של משחקים לפייסבוק של ילדים אתם מאבדים את כל האפקטיביות של הקישור גם אם חשבתם על המשפט הכי טוב והכי מעניין.

לסיכום, שימוש נכון ומיתוג אישי בפייסבוק יכול לעזור לכם להשיג כניסות רבים לקישורים שאתם מפרסמים, כל עוד אתם משתמשים במשפטיים לפייסבוק מושכים ומעניינים. הקפידו לעקוב אחר הגדשים שכתבתי לכם במהלך המאמר וליישם אותם בפועל. במאמר הבא אלמד אתכם איך לכתוב משפט מושך בפירוט רב יותר.

אודות גיא חברה

גיא חברה.

גיא חברה

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר