מוטיבציה והנעת עובדים – שוק הדגים בסיאטל | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מוטיבציה והנעת עובדים – שוק הדגים בסיאטל

פורסם בתאריך 01/10/2009 ע"י נורית נחום בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 2991 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פיתוח הדרכה, פיתוח מנהלים, שיפור שירות, שפת גוף, בטיחות בעבודה, בטיחות, ניהול, הטרדה מינית, מנהיגות, עבודת צוות, ניהול זמן, ניהול אפקטיבי, תקשורת בין אישית, תרבות ארגונית, קבלת החלטות, מוטיבציה, הנעת עובדים, משוב, הערכה, הדרכה, סרטי הדרכה, תקשורת בינ


"תתפסו את האנרגיה, שחררו את הפוטנציאל", זהו הלך הרוח בחנות המפורסמת "פייק פלייס", בשוק הדגים בסיאטל. כל עובד בדוכן הדגים הזה בוחר להביא לעבודתו אנרגיה, התלהבות וכיף.

"פילוסופיית ה-FISH" כוללת 4 מרכיבים פשוטים:

לשחק
העובדים בדוכן הדגים בשוק בסיאטל אינם עובדים, אלא משחקים. הם "משתגעים" ועושים שטויות, מתלוצצים עם הלקוחות וזורקים את הדגים ביניהם ואל הלקוחות.
לא כל אחד יכול לזרוק דגים, אך אפשר לעשות דברים אחרים:
• שתהיה אנרגיה
• שתהיה מחויבות ליהנות בעבודה.
• אפשר להפוך כל עבודה לדבר מהנה.
• לייצר את זה מחדש כל יום.

לעשות להם את היום
המוצר אינו חשוב (אם זה דגים או כל דבר אחר). אנו לא עוסקים במוצר, אלא בשירות ובאנשים שאותם אנו משרתים. המטרה היא לעשות לאנשים טוב. שיעזבו אותנו במצב רוח טוב יותר מכפי שבאו. אם אתה אוהב את העבודה שלך, רואים עליך. אם רואים עליך, זה ישפיע על מישהו. כשלקוח רואה את העובדים נהנים זה מדבק. שתפו את העובדים בכיף ובהנאה שלכם, עשו להם את היום !

להיות שם
"להיות שם" אומר להיות מודע כל הזמן למה שהלקוחות אומרים, בין אם זה בטלפון או פנים
אל פנים מול הלקוח.
• להביט ישירות בעיני הלקוח, כשהכל מתרחש מסביב.
• לתת תשומת לב מלאה ללקוח גם אם אינו קונה כרגע . הוא יחזור !
• גם אם קשה לפעמים, צריך לזכור תמיד לחזור "להיות נוכח".

לבחור את הגישה
אנחנו בוחרים איך להיות ברגע שאנחנו יוצאים מהמיטה בבוקר. לעתים צריך קצת "לעבוד" על זה ולחשוב על זה, אבל כשבוחרים ליהנות מהיום הזה, הוא מתחיל להיות טוב, ופתאום ניווכח שהדברים שקורים לנו הם לא כל כך גרועים.
• גם אם יש לכם עצב רגיש, תמיד יש משהו שאפשר לצחוק עליו.
• אתם יכולים להחליט שלא מקובל עליכם להיות במצב רוח רע. זה לא כיף.
• זו בחירה פשוטה !


חברת מולטידע מייצגת בלעדית בישראל את חברות הפקת סרטי ההדרכה הגדולות והמובילות כיום בעולם וברשותה ספריית סרטי הדרכה הגדולה, המקצועית והעדכנית כיום בישראל.
הספריה מכילה סרטים המיועדים למקומות עבודה ומהווים כלי עזר מקצועי וזמין וברמה גבוהה לביצוע כל סוגי ההדרכות בארגון.

סרטי הדרכה של מולטידע העוסקים במוטיבציה והנעת עובדים:
לאנס ארמסטרונג: 'מי אמר שאי אפשר?'
WHALE DONE
אפקט פיגמליון
גאנג הו
כוכב הים
סיפורו של ג'וני
שימור עובדים
שיעורים מהטבע: הבבון בעבודתך
הטוב שבמוטיבציה - פרק א ופרק ב
סיפורו של סיד
קללת העובדים הנעלמים
FISH ! – שוק הדגים בסיאטל
FISH STICKS
איש הפלא

 


סרטים בנושאים נוספים:

פיתוח מנהלים
ניהול זמן
פיתוח הדרכה
ניהול אפקטיבי

ועוד.
 

אודות נורית נחום

נורית נחום היא יועצת סרטי הדרכה ומנהלת שיווק בחברת מולטידע. החברה מפעילה ספריה מקצועית ועדכנית של סרטים המיועדים למקומות עבודה ומהווים כלי עזר לביצוע כל סוגי הלמידה בארגון: • פיתוח הדרכה, פיתוח מנהלים, ניהול זמן, ניהול אפקטיבי, הטרדה מינית, בטיחות בעבודה ועוד. • מפגשים וסדנאות לרענון נהלים. • לימוד ושינון מיומנויות. • מיקוד ישיבות ומפגשי עובדים. • כנסים ואירועים. 09-9585907 multyeda@inter.net.il www.multiyeda.co.il ת.ד. 40 קיבוץ שפיים

נורית נחום

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר