קידום אתרים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


קידום אתרים

פורסם בתאריך 09/15/2010 ע"י מיכל שדה בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 762 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קידום אתרים, קידום אתרים באינטרנט, קידום אתרי אינטרנט, קידום באינטרנט

 


יש לכם אתר בית של החברה או אתר מסחרי קטן דרכו אתם מוכרים שירותים או מוצרים? נכון שקשה לכם להביא אנשים שיכנסו לאתר (אחרי שביקשתם מהחברים שיכנסו פעמיים ביום ואחרי שאמא שלכם נידנדה לכל החברים שלה מהעבודה שיכנסו פעמיים ביום...) קשה להביר אנשים לאתר והאמת שמאוד יקר לפרסם אתר (האתר עצמו הוא הכלי הרלבנטי ביותר לפירסום) אז איך מושכים קהל? לא דרך פירסומות רדיו יקרות, ודאי שלא באמצעות תשדירי טלויזיה (אפרופו יקר), לא דרך שליחת פלאיירים וגלויות כי זה יקר ולא קולע למטרה, אז איך? קידום אתרים במנועי חיפוש. להלן הכללים הראשיים לעבודת קידום אתרים באופן עצמאי:


קידום אתרים באינטרנט  - דגש על הטקסט: מנוע חיפוש לא רואה תמונות (אנימציה, תמונות סטילס או וידיאו). מנועי חיפוש קוראים רק טקסט ורק HTML כך שכל מה שכתוב בתוכנות גראפיות של פלאש לא נראה בסריקה של מנוע חיפוש. הדגש על הטקסט הוא החשוב ביותר. אם האתר שלכם עוסק בדוגמא בדיאטות, אז לא מספיק להעלות תמונות של לפני ואחרי ואימג'ים של מטר ומשקל... אתם חייבים להכניס לאתר כמה שיותר תכנים ממוקדים לפי מילות החיפוש שאנשים המתעניינים בדיאטה יחפשו כגון: שומרי משקל, הרזיה, תזונה נכונה, השלת משקל ועוד. ככל שתאתרו יותר ויותר מושגים השגורים בפי קהל היעד (במקרה הזה, אנשים שרוצים להוריד במשקל) כך למנוע החיפוש יהיה קל יותר לסווג את האתרשלכם כאתרשמתאים לאנשים עם בעיות משקל אשר מחפשים פיתרונות הרזיה. קידום אתרים במנועי חיפוש נשענים על טקסטים מדויקים / ממוקדים ולכן כדאי להשקיע ביצירת תכנים מרובים כגון - כתבות, מאמרים, המלצות וכמובן - פורום גולשים.


קידום אתרי אינטרנט - פתיחת חשבונון אד-וורדס ADWORDS; אז נכון שכאשר מדובר על קידום אתרים, כפי שציינו, הטקסט משחק תפקיד חשוב אבל אל תשכחו ולו לרגע כי מנועי החיפוש עובדים בכדי להתפרנס. המודל העסקי של מנועי חיפוש הוא פשוט: יש לו הרבה מאוד אופציות להציע לגולשים אשר מחפשים נושא מסויים (נניח שאדם מקיש סרטי קולנוע - יש הרבה אתרי קולנוע, אתרים המציגים דירוג של סרטים, המלצות לסרטים חדשים, ראיונות עם כוכבי הסרטים החדשים ועוד ויש גם כאמור אתרים דרכם ניתן להזמין כרטיסים לסרטים און ליין ועוד). אז מנוע החיפוש נמצא במצב של "שפע תמידי" וכאן נכנס המודל העסקי. ככל שאתם תשלמו לו יותר, כי הוא יעלה את הניקוד של האתר שלכם ברשימת המומלצים של אותה קטגוריה.ולכן, קידום אתרים מגיע בסופו של דבר לשלב הקריטי של פתיחת חשבון ותשלום על בסיס קבוע למנוע החיפוש. אתרים בעברית מומלץ לקדם בגוגל ישראל על ידי פתיחת חשבון גוגל אד וורדס.


קידום אתרים - החלפות קישורים: ישנן דרכים רבות אלטרנטיביות (חינמיות) לפעול בעוץ של קידום אתרים באמצעות שיתופי פעולה עם בעליי אתרים ורשתות חברתיות. קידום אתרים בצורה זו דורשת היכרות מצויינת עם רשת האתרים המקומית ובעיקר עם המדיות החברתיות . אם אין לכם את הגישה או את הפנאי, תוכלו לפנות לחברות מקצועיות המעניקות שירותי קידום אתרים במדיות חברתיות.

 

אודות מיכל שדה

פורטל קידום אתרים - הפורטל המוביל בישראל

מיכל שדה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר