כיצד לבחור מכונות קפה? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כיצד לבחור מכונות קפה?

פורסם בתאריך 09/15/2010 ע"י אורן שץ בקטגוריה בית | צפיות: 981 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מכונות קפה, מכונת קפה, מכונות קפה נספרסו, נספרסו

כל צורך קפה אמיתי יודע, שאסור להתפשר בנוגע לקפה שאנחנו צורכים. אנינות הטעם שפיתחנו עם השנים בקשר לקפה שאנחנו צורכים עוררה תופעה חדשה: מכונות קפה בכל בית. מכונות הקפה נועדו לספק לנו קפה עשיר, טעים ומעורר יותר ביחס לקפה שאנחנו מכינים בעצמנו. כיום ניתן למצוא בשוק מכונות קפה מכל הסוגים, הגדלים והצבעים.

 

כיצד בוחרים מכונות קפה?

כדי לענות על השאלה הזו, מומלץ שתבחנו קודם כל עד כמה צריכת הקפה חשובה לכם. יש אנשים ששתיית הקפה הפכה לחלק מהתרבות היומית שלהם. מעבר לכך שתפקידו של המשקה הוא לעורר ולהמריץ את הגוף, מדובר גם באמצעי המקשר בין אנשים ודרך חביבה לשבור שגרה. הפסקות קפה הפכו לעניין נפוץ במרבית מקומות העבודה בארץ וכיום גם נהוג להיפגש עם חברים לקפה ולנהל שיחות יומיומיות עם כוס קפה ביד.

אם גם עבורכם הקפה הפך להיות הרגל יומיומי וחשוב, השקיעו בבחירת מכונת קפה מתאימה. מכונות קפה רבות יציעו לכם הכנת קפה תוך כמה שניות, אך רק מעטות יכינו עבורכם קפה איכותי וטעים. מכונות קפה נספרסו יבטיחו לכם לא רק קפה אינסטנט אלא גם טעם וארומה שטרם הכרתם.

נספרסו - הנס של עולם הקפה

אז מדוע שתעדיפו נספרסו על יתר מכונות הקפה? מכמה סיבות: מכונות קפה נספרסו כוללות טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת שמירה מרבית על טריות הקפה. מכונות רבות נופלות בסוגיית הטריות אך בזכות קפסולת האלומיניום שפיתחו אנשי החברה, תוכלו להיות בטוחים שהקפה שאתם מכינים במכונה יהיה טרי וטעים במיוחד.

איכותו של הקפה נמדד במספר פרמטרים נוספים: הקצף העשיר, הארומה, המלאות והחלקלקות של הקפה. נספרסו חורטת על דגלה את סמל האיכות בכל הפרמטרים שהוזכרו והיא מתחייבת לספק לנו קפה טרי, עשיר וטעים, גם עם יעמוד בתחרות מול מכונות קפה מכל סוג שהוא.

הפטנטים הייחודיים של נספרסו

מכונות קפה של נספרסו לא מסתמכות על טריות הקפה לבדו כדי להבטיח לנו חווית שתייה שטרם הכרנו. בנוסף לקפסולת האלומיניום שהזכרנו, שתפקידה להבטיח סגירה הרמטית ושמירה על טריותו של הקפה, ישנם במכונות אלו פטנטים נוספים שמבטיחים לנו טעם איכותי ומבוקר:

לחץ מיצוי גבוה - מדובר בזן חדש של מכונות שמביאות למיצוי גבוה של הקפה, כלומר ל'סחיטה' מלאה ככל האפשר של השמנים המופקים מפולי הקפה. בשיטה זו, נוצר האספרסו באמצעות מחיצה אחת בלבד

תרמובלוק - מדובר במערכת תרמית אטומה, שמבטיחה יצירת אספרסו מושלם על ידי חימום בטמפרטורה אופטימלית ומניעה של דליפת לחץ מתוך המכשיר

שלושת הפרמטרים הייחודיים הללו (לחץ מיצוי גבוה, תרמובלוק וקפסולת האלומיניום) הם שמבטיחים זן חדש של מכונות קפה אמינות שתפקידן לספק לנו אספרסו מושלם.

עדיין מתלבטים?

אין ספק שמכונות הקפה הפכו את חייהם של חובבי הקפה לקלים ועשירים יותר וגם למלאים בטעם. יותר ויותר בתי משק ומשרדים רואים במכונות קפה מצרך חשמלי הכרחי ועושים במכשיר שימוש רב. היום ישנן מכונות קפה מסוגים רבים, בגדלים ובקצבי עבודה מגוונים, כך שכל אחד יכול למצוא אחת שתתאים לו.

אם גם אתם משתייכים לזן חובבי הקפה, מוטב שתשקלו רכישת מכונת קפה משלכם. זכרו תמיד כי מכונות קפה נספרסו יבטיחו לכם אספרסו שהוא לא רק חזק ומעורר, אלא גם עשיר ומלא טעם. מכונות קפה הפכו ברבות השנים לחברו הטוב ביותר של האדם העובד והעייף – למה שלא תנסו גם אתם?

אודות אורן שץ

אורן שץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר