עיצוב פנים משרד | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


עיצוב פנים משרד

פורסם בתאריך 08/03/2010 ע"י נחמה לוינשטיין בקטגוריה עיצוב חוץ ואדריכלות | צפיות: 1135 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: עיצוב משרד, עיצוב תעשייתי, אדריכלות ועיצוב פנים, אדריכלים ומעצבי פנים

 

הדברים שנותנים לנו תחושה של בית הם המשפחה, החפצים והרהיטים שרכשנו במהלך השנים, התמונות על הקירות, הריחות והמאכלים המוכרים, אבל חלק גדול מזה קשור לסביבה הפיזית שבתוכה אנו חיים.

רוכשים דירה חדשה? לכולנו יש את בית החלומות שלנו, חזון מושלם לאופן שבו ביתנו צריך להיראות. אבל זה לא משנה אילו סכומים של כסף נשקיע בו, למרביתנו אין את הידע, ההכשרה, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - לכן אנחנו קוראים לאדריכלים שיעזרו לנו במשימה.

מחפשים מידע על עיצוב משרד? לא בטוחים היכן למצוא עיצוב תעשייתי? לפניכם מידע וטיפים שיוכלו לעזור לכם להתוודע להתחום.

אדריכלות היא שם כולל לתחום שמתחלק לכמה קטגוריות עיקריות: אדריכלות מבנים כללית, אדריכלות ועיצוב פנים, ואדריכלות נוף. ראשית, ניגשים לאדריכל הבניין הכללי, המתכנן את הבניין על חלקיו השונים, מתוך מחשבה על שילוב בין מה שיפה למה ששימושי, ובנוסף מתכנן את יתר הדברים שקיימים בכל מבנה, כגון צנרת, חשמל, גז ותאורה.

מעצבי פנים תפקידם להפוך את חללי הפנים של המבנה לפרקטיים ויפים ככל האפשר, בעזרת התאמה נכונה של הריהוט, פריטי הקונסטרוקציה והדקורציה ע"פ התפקיד הספציפי שכל חלק במבנה נועד לשרת - מגורים, אירוח חלל מסחרי וכיו"ב.

לבסוף, אדריכלי נוף הם אלה המופקדים על התאמת סביבת הבניין הקיימת לתנאים בשטח ולהעדפות הלקוחות - החל מבחירת סוג קרקע וצמחים מתאימים, וכלה בהתאמה של אפשרויות הצללה, יצירת אלמנטים עם מים וצמחים, בשילוב של אסתטיקה ושימושיות.

ומה עם כמה טיפים על אדריכלות ועיצוב פנים?

עדיין לא מכירים מקצוענים מהתחום? שווה לכם לברר עם ידידיכם אם הם יכולים להמליץ לכם על אדריכל מסוים שיצא להם לשכור לשירות בעבר.

כאשר מחפשים אדריכלים, הכי טוב להתרשם דרך עיון בתיק עבודות. ואל תסתפקו בזה בלבד, בקשו גם לראות במו עיניכים כמה עבודות במבנים או סביבות שתוכננו על ידי האדריכל שבו אתם מעוניינים.

הגיעו לפגישה כשבידכם רעיונות מגובשים ככל האפשר, אך תנו לאדריכל להציע רעיונות משלו ולתת לאיש המקצוע לבצע את עבודתו במלואה.

יש שאלות? תנו הצצה באתר אדריכלים ומעצבי פנים לעצות נוספות בנושא.

אודות נחמה לוינשטיין

נחמה לוינשטיין

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר