דיאטה - תשכחו את כל מה שניסיתם עד היום | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


דיאטה - תשכחו את כל מה שניסיתם עד היום

פורסם בתאריך 07/22/2010 ע"י עדי מאיר בקטגוריה ספורט | צפיות: 1294 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

ניסיתם כבר הכל ושום דבר לא עזר? דיאטות חסה, הליכה בערב סביב השכונה, התעמלות מול הטלוויזיה, משקאות מרזים, דגנים כאלו ואחרים... התייאשתם? הרמת ידיים? אתם אובדי עצות? שימו לב: לרשותנו כיום שיטות מתקדמות ומכשור חדיש ביותר לטיפולי יופי ובריאות, המאפשרים ליהנות מתוצאות מיידיות, נראות לעין וארוכות טווח, ללא התערבות כירורגית. דיאטה, טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים, בשיטות טיפול ייחודיות בתחומי האסתטיקה.

 

Isogei - שיטת טיפול למתיחת עור רפוי (ליפטינג), טיפול בסימני הזדקנות, החלקת קמטים ואובדן האלסטיות של העור, הרמת חזה וישבן וחיזוק השרירים בגוף.

Transion - שיטת טיפול להרזיה, שריפת שומנים, הצרת היקפים ועיצוב הגוף, המבוססת על תרגילי סטימולציה לשרירים. השיטה היחידה המאפשרת לטפל בו זמנית בשרפת קלוריות וחיזוק שרירים.

Microgei - אנטי אייג'ינג - שיטת טיפול הפועלת באמצעות מיקרו- זרמים ובעלת תוצאות אפקטיביות לעיצוב מחדש של עור הפנים והצוואר, יישור קמטים, הרמת עור נפול, טשטוש כתמים, הענקת מראה אחיד לעור ומניעת הזדקנות מוקדמת.

Linfogei - ניקוז לימפטי - שיטת טיפול לביצוע ניקוז לימפטי מדויק ויעיל, להשגת תוצאות מקסימליות בתהליך הרזיה, סילוק רעלים, פירוק ומניעת הצטברות שומנים ונוזלים, חידוש ומיצוק רקמת העור, מניעת הזדקנות מוקדמת ושמירה על רמת הנוזלים בגוף.

זהו רק מקבץ קטן של סדרת טיפולים חדישים המוצעים לרשותנו כיום. ישנו מגוון רחב יותר של טיפולי יופי ובריאות וניתן גם לקרוא מאמרים בנושא דיאטת הרזיה, אנטי אייג'ינג, צלוליט תזונה ועוד ועוד.

כמו כן, השילוב בין המדע והטבע מעמידים לרשותנו כיום שיטות טיפול ייחודיות – אימון ברטט! שיטת טיפול חדשנית להרזיה, שריפת שומנים, הצרת היקפים ועיצוב הגוף, המבוססת על תרגילי סטימולציה לשרירים.

Dream Healther מכשיר הרטט הכלל גופי המהווה חלופה אולטימטיבית לפעילות גופנית מכל סוג ולכל מטרה. הוא מכשיר מולטי-פונקציונאלי המיועד להורדה במשקל, דיאטה וחיטוב הגוף, לשמירה על כושר ואימוני ספורט, לטיפול ושיקום של בעיות פיזיולוגיות ורפואיות מסוגים שונים, לתרפיה ושחרור גופני ונפשי ולשיפור איכות החיים של המתאמן.

שיטת הרטט הכלל-גופי לגוף האדם, יעילותו בטיפול ושיקום של מצבים רפואיים ופיזיולוגיים שונים ומגוונים: טיפול בשיטת רטט כלל-גופי, כשיטת טיפול-משלים יעילה מאוד ותורמת להתמודדות עם תופעות של אוסטאופורוזיס, דלקות מפרקים, טרשת עורקים, טרשת נפוצה "מחלת היאפים", דליפת שתן במאמץ, ראומטיזם ומחלות נוספות הפוגעות בעצמות ובמפרקים. כמו כן הוא מתאים לטיפולי פיזיותרפיה, מסייע לטיפול שיקומי לאחר תאונות ופציעות, טיפול בתסמונת המאמץ המתמשך, מקרי שיתוק ועוד.

המכשיר תורם בזמן האימון להפחתת שומן והורדה במשקל, מיצוק העור על ידי חיזוק רקמות, הפחתת צלוליט, הגדלת מסת שריר, פירוק הצטברויות נוזלים והתנקות טובה של הגוף.
כמו כן, האימון ברטט משלב שריפה של קלוריות ושומנים עם חיטוב ועיצוב, השפעה בריאותית חיובית כללית, יכולת מיקוד הטיפול באזורים בעייתיים ספציפיים, טיפול בניוון שרירים, אוסטיאופורוזיס, חיזוק ריצפת האגן, דליפת שתן, צלוליט, שיווי משקל וקורדינציה, כאבי גב והורמונים. תוצאות ברורות ומידיות,ללא טיפול תרופתי או פולשני וללא מאמץ פיזי מיוחד.

 

אודות עדי מאיר

עדי מאיר - מדע בשירות היופי, טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים

עדי מאיר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר