ניקוי שטיחים וניקוי וילונות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ניקוי שטיחים וניקוי וילונות

פורסם בתאריך 07/14/2010 ע"י ווילמה ה בקטגוריה ניקוי וטיפוח | צפיות: 933 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ניקוי שטיחים, ניקוי וילונות

בלוח השנה היהודי ישנם שני תאריכים המסמלים עבורנו התחדשות. הראשון הוא חג הפסח והשני ראש השנה. שני החגים האלה חשובים לנו מאוד ואנו מקפידים לעצור את חיינו לרגע ולנסות לשפר מספר תחומים בחיינו. אחד התחומים בהם אנו משקיעים זמן רב הם שיפוץ הדירה וניקיונות. אנו מקרצפים את החלונות, מסיידם את הקירות, משליכים חפצים וכדומה, אבל שתי פעולות חשובות שלעיתים אנו מזניחים הם ניקוי שטיחים וניקוי וילונות. מאמר זה יפרט על ניקיון שטיחים וניקיון וילונות.


ניקוי וילונות וניקוי שטיחים במכונת כביסה הן פעולות שעברו מהעולם. אם בעבר עקרת בית ממוצעת הייתה מפרקת את מוט הוילון, מורידה את הלולאות ומכניסה את הוילון למכונה, הבדים שמהם עשויים הוילונות היום, יחד עם המרקמים העדינים לא מאפשרים זאת עוד. בעיה זו תקפה גם לניקוי שטיחים ושטיחונים. לא עוד כיבוס מדרכי סף (שטיח הכניסה לבית) או שטיחי אמבט או שטיחים מחדר הילדים אלא ניקוי שטיחים עדין על ידי מומחים.


תהליך של ניקוי וילונות כמו ניקוי שטיחים כולל בשלב הראשון ניקוי והסרה של לכלוך מוצק. הברשה של הוילון או השטיח להסרת שיער בעלי חיים, אבק ופירורים היא השלב הראשון, לאחריו ניקוי וילונות או ניקוי שטיחים הכולל ניקוי הפיח מהמזגן או מהאוויר בחוץ. ניקוי וילונות או ניקוי שטיחים ממשיך בהסרת ריחות רעים. בעלי חיות מחמד מכירים במיוחד את תופעת הריחות הרעים לאחר שבעל החיים עושה את צרכיו על השטיחים. גם לאחר ניקוי שטיחים מאומץ, השטיח ממשיח להדיף ריח רע עד כדי מצב שאנו לפעמים נאלצים להפטר מהשטיח. ניקוי וילונות וניקוי שטיחים צריך להיעשות לעיתים קרובות כיוון שישנם כתמים או גושי אבק היוצרים כתמים שלאחר זמן מה הופכים לבלתי ניתנים להסרה אפילו בהליך ניקוי וילונות או ניקוי שטיחים חזק במיוחד.


ניקוי וילונות כמו ניקוי שטיחים הוא לא פעולה שבהכרח אנו מסוגלים לבצע בעצמנו. בעוד שכתמים נקודתיים ניתנים לניקוי, ישנם סוגי בדים וגדלים אשר מונעים מאיתנו ניקוי שטיחים וניקוי וילונות באופן עצמאי. במצבים כאלה אפשר לחפש חברת ניקוי שטיחים וחברת ניקוי וילונות אשר יכולים לבצע זאת עבורנו.
כמו בכל תחום אחר, גם בתחום ניקוי שטיחים וניקוי וילונות , חברה לניקוי שטיחים ולניקוי וילונות יודעת את העבודה יותר טוב מאיתנו. ישנם שטיחים שניקוי שטיחים בקיטור אידאלי עבורם אך ישנם וילונות שניקוי וילונות בקיטור יהרוס אותם ויעוות את הבד. אותו הדבר לגבי סוגי ניקוי שטיחים או ניקוי וילונות אחרים ולכן בעל מקצוע גם בתחום זה, עדיף.


לסיכום, אם בבעלותכם וילון או שטיח יקרים לכם, השקיעו בניקוי וילונות או ניקוי שטיחים ותנו לבעלי המקצוע לטפל בהם.

אודות ווילמה ה

ווילמה ה

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר