רוני זוהר, כל מה שרציתם לדעת על קורס מודעות עצמית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


רוני זוהר, כל מה שרציתם לדעת על קורס מודעות עצמית

פורסם בתאריך 05/26/2010 ע"י רוני זוהר בקטגוריה קידום אישי | צפיות: 1532 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: רוני זוהר, מודעות עצמית, קורס למודעות עצמית, העצמה, העצמה אישית, הליך העצמה אישית, העצמה עסקית, שפע בחיים

אם היו מספרים לכם שאתם יכולים לשלוט ברגשותיכם ולהירגע על ידי מודעות עצמית הייתם מאמינים ?

 

כשאנחנו מדברים על מודעות עצמית אנחנו בעצם מדברים על המודעות שלנו לרגשות של עצמנו ולמחשבות שלנו, יש התייחסות חיובית לתחום זה משום שמודעות לתחושותינו מסייעת לנו לשלוט בהם ובעצם מסייעת לנו להיות רגועים יותר.

קורס מודעות עצמית הוא קורס בו בראש ובראשונה מתייחסים להעלאת המודעות העצמית המדיטטיבית והורדת הלחץ שמתלווה למצבי מודעות עצמית מוגברת, זהו לא פתרון קסם אלא עבודה אמיתית ולא פשוטה על הנושא הקשה לנו מכל – אנו עצמנו.

אז למה בכלל ללמוד קורס מודעות עצמית ?

בשביל לשפר מיומנויות בכל רובד בחיים, כמה פעמים בחיים אמרתם לעצמכם שאם רק יכולתם לשלוט בעצמכם הייתם מצליחים ? כמה פעמים בחייכם מצאתם את עצמכם נכשלים משום שלא יכולתם להתאפק או להיות סובלניים ?
מודעות עצמית מביאה לרגיעה בראש ובראשונה ואין ספק שאנשים רגועים וממוקדים מצליחים יותר בכל תחומיי חייהם בין אם מדובר בעבודה, בקריירה, בתקשורת עם אנשים אחרים וכמובן בזוגיות.
קורס מודעות עצמית יכול לשפר כל פן בחייכם ולספק לכם את היכולת לשלוט בעצמכם בכל מצב, זהו יתרון משמעותי בכל תחומי החיים.

מה הקורס דורש מכם בעצם ?

קורס מודעות עצמית טומן בחובו גם התמודדות עם נושאים לא קלים, לפעמים נחווה תסכולים משום שנמצא כי ישנן תכונות שאנו לא אוהבים בעצמנו, לפעמים נצטרך להתמודד עם טראומות, פחדים או התמכרויות שמונעים מאיתנו להתקדם בחיים והדבר לא תמיד פשוט. כדי לשפר את המודעות העצמית יש להיות עם ראש פתוח ורצון אמיתי לשנות והכי חשוב – לא לפחד להיחשף, אם הרצון שלכם יהיה מספיק חזק תוכלו להבין ולהיות מודעים לסיבות שמונעות מכם להתקדם בחיים.

במהלך קורס מודעות עצמית תלמדו על התמודדות עם פחדים, גדילה והעצמה אישית, דמיון מודרך, מודעות עצמית לפחדים, תת המודע, חשיבה חיובית, פיתוח אינטליגנציה רגשית, התמודדות עם חוסר מודעות רגשית ועוד.

ולמי קורס מודעות עצמית מתאים ?

שאלה טובה – לכל מי שחשב שהקורס מתאים לו. אין הגדרה מקצועית למי קורס מודעות עצמית מתאים או לא אך ניתן לומר כי אם אתם חשים שאתם מעוניינים להתקדם בחייכם ויש בכם תכונות ורגשות שמונעים מבעדכם לעשות זאת רצוי כי תבחנו אפשרות זו.

עצם העובדה שאדם מודע לעצמו משנה את כל התמונה בכל מצב בו הוא נתקל, אם מדובר בהתנהגות נכונה בראיון עבודה, התנהגות בפגישה עם לקוח, התנהגות בדייט, ניהול שיחה, קשרי אנוש יום יומיים עם אנשים, התנהלות מול ילדים ועוד.

ולסיכום : אם אתם מרגישים שאתם עצמכם וחוסר היכולת שלכם לשלוט בדחפיכם או בהתנהגותכם ומחשבותיכם מונעים את התקדמותכם שקלו לעשות קורס מודעות עצמית, היחידים שיוכלו לשנות אתכם הם אתם עצמכם.

 

 

 

 

אודות רוני זוהר

רוני זוהר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר