ניר גוטליב - נומרולוג | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ניר גוטליב - נומרולוג

פורסם בתאריך 05/02/2010 ע"י ניר גוטליב בקטגוריה אומנות | צפיות: 1290 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ניר גוטליב, ייעוץ, יעוץ, נומרולוג, נומרולוגיה, זוגיות, זוגי, מיסטיקה, מסיבת רווקות, ייעוץ זוגי, ייעוץ אישי, קורס, קורסים, הרצאות, ערב חברה, סדנא

קוראים יקרים,
אנחנו תוהים לא פעם האם אנו מגשימים את עצמינו, האם יש דבר כזה שנקרא "יעוד", מדוע איננו שמחים, האם אנו נימצאים במקום בו טוב לנו, האם אנו עומדים במקום רק מכוחה של שיגרה ואולי אנו סתם חסרי אומץ להסתכל ניכוחה בחיינו אל עבר עתידנו מבלי לחשוש לבקר עצמנו-לטובת מציאת עתיד אישי טוב יותר. כאן בדיוק תופסת הנומרולוגיה מקום מרכזי כאמצעי ייעוץ והכוונה.
הנומרולוגיה היא תורת המספרים. הנומרולוג עוסק בחקר המשמעות המיסטית של המספרים או צרופי מספרים המורכבים מתאריך לידתו של האדם, שמו הפרטי ושם משפחתו, כמו גם שמות הוריו והכל תוך מטרה להסיק מהם תכונות מולדות, תכונות נירכשות, דרך חיים כמו גם את העתיד וצפונותיו.
(הפילוסופיה הפיתגוראית ראתה במספרים סמלים מהם ניתן לחקור הכל; כל דבר מיוצג ע"י מספר.
למספרים יש משמעות והוויה ובאמצעותם אפשר להבין את סידרי העולם באופן בהיר ומובן הרבה יותר.)
תורת הנמורולוגיה שואבת את כוחה ככלל מ"תורת הקבלה" אשר היא תורת הסוד והמיסטיקה היהודית.
הקבלה מבוססת על ההבחנה בין הנגלה לנסתר, חקר האלוהות והנהגתה בעולם, ולעייננו מגלה היא את מסתרי המספרים ביחס להתנהגות האל, היקום והאדם.
ע"פ הנומרולוגיה הגורל מייצר מצבים בחייו של האדם הקשורים לתחומי החיים השונים פרנסה, זוגיות, מיקום ועוד.
האדם על פי תכונותיו המולדות כמו גם תכונותיו הנרכשות וע"פ השפעות הסביבה בה הוא חי מקבל החלטה על מצב אשר יווצר בעתידו כשהבסיס להנחה הוא כי "הכל צפוי והרשות נתונה".
ראו לדוגמא אדם אשר הגורל מייעד לו להיות בסביבה טיפולית; יש באפשרותו להפוך למטפל ולשלוט בגורלו או ליתן לגורלו לשלוט בו באופן בו ימצא עצמו בעל כורחו מטופל או מטפל בבני משפחתו. כשהאדם בוחר נכונה הגורל יקדם אותו לקראת הגשמת ייעודו בעולם. בסיטואצייה הפוכה, הגורל יזמן פעם אחר פעם מצבים עד אשר אדם יגשים את ייעודו.
ניקח כמשל בחורה ילידת 11.04.1975 הערך המספרי מוביל למסקנה כי עליה לבחור קודם בזוגיות ומשפחה ורק לאחר מכן בלימודים וקריירה, לעומתה בחורה ילידת 21.04.1974 יש לכוונה ראשית ללימודים ורק אז לזוגיות ומשפחה .( הכל בהכללה שכן קיימים נתונים נוספים אשר יש לחשבם נ.ג.)
הנמורולוגייה היא תורה אינדיבידואלית לכל אדם ואדם בניפרד.
הנמורולוג בודק ערכים מספריים המהווים בסיס ליצירת מפת גורל של נבדק על פני עבר הווה ועתיד.
זו העת קוראים חביבים לזכור כי גורלכם בידיכם ועליכם רק לגלות מהי הדרך ומהו הכיוון הנכון עבור כל אחד מכם, מדוע מצבים מסויימים קשים לכם יותר ואחרים נוחים יותר באופן בו תבינו כי הכוונתכם להגשמת ייעוד גורלי היא היא הדרך לחיים מאושרים של הגשמה עצמית נכונה.
אני מזמין אתכם לגלות את תורת הנמורולוגיה אשר מבטיחה לשומעיה כי בידיהם להכיר בגורלם ולשנותו לטובת ייעוד ומימוש עצמי.

 

 

אודות ניר גוטליב

ניר גוטליב, יליד 1972, נשוי, אב לשלושה, בעל נסיון וידע רב בתחום הנומרולוגיה, הנומרולוגיה הקבלית וסוד האותיות העיבריות. מתמחה בניתוח דפוסי התנהגות אישית וחברתית, זוגיות, יחסי הורים וילדים, ועסקים. מרצה ומייעץ לארגונים, חברות, ולקוחות פרטיים. בנוסף מקיים ימי עיון, סדנאות, והרצאות למיגזר הפרטי, לחברות, ארגונים, מרכזי הדרכה, מורים, ויועצים. מלמד את תחום הנומרולוגיה בקורסים בבתי ספר, ועדי עובדים, ומתנסים ברחבי הארץ למתחילים ומתקדמים.

ניר גוטליב

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר