נשירת שיער - להחזיר שיער שנשר | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


נשירת שיער - להחזיר שיער שנשר

פורסם בתאריך 12/04/2008 ע"י בני פאר בקטגוריה שיער והתקרחות | צפיות: 1409 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: נשירת שיער, תוספות שיער, תוספת שיער, השתלת שיער, שיער, דלילות שיער, שיער דליל, קרחת, התקרחות, הארכת שיער, פיאה,

להחזיר שיער שנשר

( נשירת שיער , שיטות להסוואת )
כמה רחוק ההיתם הולכים , בכדי להשיב שיערה אחת בחזרה למקום ממנו נשרה ? סביר להניח שרחוק מאוד . אבל למה ? מה יש בנשירת שיער שגורמת לכם להרגיש כלכך רע עם עצמכם ?


מבטן אמנו יצאנו עם שיער שליווה אותנו בילדות , בבגרות ובגיל הנעורים ומי מאיתנו לא משך את שיערו בג'ל ועשה תספורות שונות ומשונות , גוונים החלקות ועוד . . . , ברגע שהשיער נראה טוב יפה ומטופח , הביטחון העצמי שלנו ימריא לשמיים , מצד שני שיער "שתופס יום רע" מוריד לנו את מצב הרוח קל וחומר אם ביום בהיר אחד השיער מתחיל לנשור ואז מתחילה המלחמה , מלחמה נגד המפרצים ההולכים וגדלים או בדלילות בקודקוד שמרחיבה את קוטרה.


לרוב תהליך נשירת השיער ישתרע על פני מספר שנים , גברים ימצאו תחילה שיער על הכרית בבוקר או שימצאו שיער שנשאר על הידים בזמן שעיצבו את שיערם עם ג'ל , הנשים ימצאו את השיער במברשת או במסננת של האמבטיה , ויש כאלה שנשירת השיער תהיה מוגברת יותר וכל תהליך נשירת השיער עד להתקרחות קורה יותר מהר מאחרים , בכל מקרה מדובר בתהליך קשה ולא נעים , תהליך שבו נפגשים עם משהו שחשבנו ששיך לזקנים למבוגרים יותר ומה פתאום זה קורה דווקא עכשיו ? הרי זה מוקדם מדיי ! האמת היא שאף אחד אף פעם לא מוכן נפשית לנשירת שיער.


להחזיר שיער שנשר אי אפשר , אבל מה יותר טוב מהדבר הקרוב ביותר לשיער האמיתי שלכם שליווה אתכם בשנים היפות ?
מה שכן אפשר לעשות זה לשלב שיער זהה לשיער שהיה לכם בעבר יחד עם שיער קיים שנשאר ( לרוב בצידיי הראש ) , תתפלאו , ניתן לעשות את זה והמראה המתקבל הוא מראה טבעי ואופנתי (לנשים וגברים כאחד), ממש כמו להחזיר שיער שנשר , מה יכול להיות יותר טוב מזה ?

אם יש לכם שאלות בנושא זה או בכלל בתחום נשירת שיער תרימו טלפון או כתבו לנו במייל ונשמח לעזור.

צוות PELO ישמח לענות בכל פניה ושאלה.
פאר בני שפי דובב
03-9510020
http://www.pelo.co.il/
 

אודות בני פאר

פאר בני ודובב שפי בעליי P E L O מכון לטיפול בשיער דליל וקרחות (נשים וגברים), באמצעות תוספות שיער.

בני פאר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר