מימון בנקאי לעסקים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מימון בנקאי לעסקים

פורסם בתאריך 04/17/2010 ע"י אסף חבה בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 1153 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מימון לעסקים, מימון, עסקים, מימון בנקאי, הלוואות לעסקים

מימון בנקאי

מימון בנקאי אלה הן שם מקביל להלוואות , כאשר המטרה היא לספק ללקוח תזרים מזומנים לצורך רכישה או מימון. מימון בנקאי , הלו הוא ההלוואה, יכולה להגיע בכל מני אופנים כאשר מימון בנקאי יכול להיות ייעודי לצורך רכישה של מוצר כזה או אחר , או לטובת מטרה כזו או אחרת , כך גם מימון בנקאי יכול להיות מימון כללי ורחב, כמו הלוואה לכל מטרה.

בין סוגי מימון בנקאי ייעודי ניתן למצוא מימון לרכישת רכב , מימון לרכישת דירה , או בשמה המוכר משכנתא , כמו כן מימון בנקאי יכול להיות לצורכי מימון לימודים , מימון בנקאי לצורכי מימון חתונה והרשימה עוד ארוכה.

מימון בנקאי מיועד לצורך אספקת כסף מזומן , כאשר בין אם מדובר במצבים בהם אדם זקוק לכסף מזומן לטובת מטרה מסויימת ואין ברשותו דרך אחרת לגייס זאת , ובין אם מדובר על מקרים בהם יש מהות כלכלית ויתרון פיננסי. כך למשל, יכול אדם לגייס מימון בנקאי לטובת השקעת הכסף במקום אחר בו הריבית על ההשקעה תהיה גבוהה מהריבית על התשלום של מימון בנקאי, כך יוכל האדם להרוויח על הפרטי הריבית וליהנות מן הכסף.

מימון בנקאי ייעודי

כל סוג מימון בנקאי ייעודי מגיע בכמה פורמטים , כך שכל פורמט נושא עימו פרמטרים שונים , ביניהם הבדלי ריביות מין המסלולים השונים של מימון בנקאי , הבדלי הצמדה וחישוב של ריביות על מימון בנקאי , תקופת ותנאי ההחזר ההלוואה , אופן ההחזר בין אם כל תשלום מוחזר בקרן פלוס ריבית או שתקופת ההחזר נפרסת לתקופה בה מוחזרת רק הריבית בעוד שהקרן מוחזרת רק בסוף התקופה ועוד .

כך למשל , מימון לצורכי לימודים ניתן למצוא אף כ- הלוואה אשר לא נושאת ריבית בכלל. לעיתים, הבנקים השונים מציעים מימון בנקאי לצורכי מימון שכר לימוד , כאשר תנאי הלוואות לעסקים שכזו בדרך כלל מוגבלים ברמת סכום ההלוואה , וכך גם בגודל פריסת התשלומים , מה שאומר שבדרך כלל כמות התשלומים לפריסה תהיה עד חמישה תשלומים לכל היותר , יחד עם זאת מדובר בהלוואה אשר יכולה להקל באופן משמעותי על הסטודנט לעמוד בתשלומים שונים שאין באפשרותו להעמיד עבורם את כל הכמות בכסף מזומן.

מימון בנקאי יכול להיות גם עבור רכישת רכב , הלו הוא הליסינג , כאשר כל בנק מעמיד תנאי מימון בנקאי לצורכי רכישת רכב , כך שלפני שבחורים ליסינג באמצעות מימון בנקאי , מומלץ לעשות סקר שוק בין ההצעות השונות ולבחור את ההצעה המשתלמת ביותר .

יתרונות של מימון בנקאי

היתרונות של מימון בנקאי באים לידי ביטוי ברבדים שונים , ראשית הבנק הוא אחד המוסדות הגדולים והיציבים ביותר אשר קיימים במשק , על כן , רמת הסיכון אותה לוקחים בעת נטילת הלוואה מהבנק היא יחסית נמוכה למדי. בנוסף , מימון לעסקים לא מיועד ללקוחות הבנק בלבד , מה שאומר שגם מי שאינו לקוח של בנק ספציפי , הוא עדיין יכול לקבל מימון בנקאי בבנק בו הוא אינו לקוח ,כלומר עבור אנשים אשר מחפשים אחר מימון בנקאי עומדת האפשרות של ביצוע השוואה בין הצעות שונות , ובכך למעשה מתאפשר להם למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר בשוק.

מימון לעסקים מוענק בדרך כלל בתנאים די נוחים , וזאת משום שהריבית אשר ניתנת בבנק נמצאת תחת פיקוח ,כאשר להבדיל ממימון חוץ בנקאי , או מימון על ידי חברות פרטיות , הריבית אותה יגבו מכם עבור מימון בנקאי תהיה בדרך כלל נמוכה יחסית.

יתרון בולט נוסף אשר קיים במסגרת מימון בנקאי זהו היתרון של גובה מימון בנקאי , ותנאי החזר של מימון בנקאי, כאשר במידה ואתם לקוחות קבועים של הבנק אתם אף יכולים לקבל הצעות בתנאים נוחים ומשתלמים במיוחד.

אודות אסף חבה

אסף חבה

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר