ניהול משאבי אנוש בארגון | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ניהול משאבי אנוש בארגון

פורסם בתאריך 03/21/2010 ע"י LoadSeo קידום אתרים בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 722 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ניהול משאבי אנוש בארגון, ניהול משאבי אנוש, משאבי אנוש בארגון, משאבי אנוש, ניהול, ארגון

ניהול משאבי אנוש בארגון - המשאב היקר מכולם

מבין כל הפעילויות אשר מבוצעות בארגון המודרני, ניהול משאבי אנוש בארגון הוא אחד מבין הפעילויות החשובות ביותר. ללא ניהול משא"ב בארגון לא ניתן להחזיק מעמד לאורך זמן, ובוודאי שלא ליצור יתרון על המתחרים. ניהול משאבי אנוש כאוסף של פעילויות הקשורות באנשים במרחב הארגוני, הוא אשר יכול לעשות את ההבדל, הרבה יותר מאשר גורמים מקצועיים כאלה ואחרים. הסיבה לחשיבותו של ניהול בתחום משאבי אנוש קשורה בעיקר לאלמנט החשוב ביותר בחברה: העובד.


ניהול משאבי אנוש בארגון - מחויבות לעובדים

למעשה, באמצעות ניהול משאבי אנוש בארגון אנו מקבלים החלטות ניהוליות הנוגעות למעגל חיי העובד בארגון: החל בגיוסו של העובד, מיונו, הכשרתו פיתוחו ושימורו בארגון. ללא ניהול משא"ב בארגון לא ניתן ליצור או לשמור על סביבת עבודה פורייה ונורמאלית, ובטח שלא לשמור על עובדים בעלי מוטיבציה ומחויבים. כמו שאי אפשר לנהל חברה ללא הנהלת חשבונות, כך לא ניתן להתעלם מקיומה של מחלקת משאבי אנוש, פנימית או חיצונית.
הדרך בה ניהול משא"ב שומר על מעמדו קשורה לתפיסת העובד המודרנית. בעוד בעבר היה נהוג לחשוב, כי רק אמצעים טכנולוגיים הם אלו אשר מקדמים חברות קדימה, כיום כבר ידוע שללא השקעה הולמת במשאבי האנוש, אי אפשר לנהל מקום תקין. ניהול משאבי אנוש בארגון הפך מגורם מלווה לגורם העיקרי בהתנהלות החברה. בנוסף, יש לזכור שאותה מחלקת ניהול בתחום משאבי אנוש בארגון היא החוט המקשר בין כל הרמות השונות. ללא ניהול משא"ב לא ניתן לייצר מדיניות העסקה אחידה ולדאוג לתחושת שיתוף בין העובדים.
למרות שנהוג להתייחס אל ניהול משאבי אנוש בארגון כאל תהליך חשוב ואסטרטגי המתקיים רק בארגונים גדולים, , המציאות מוכיחה את ההיפך. בכל חברה באשר היא, וללא קשר יש לדאוג לניהול משא"ב מקצועי ומשפיע בארגון ולשמור על סמכויותיו.
תפקידו של מנהל משאבי אנוש הוא לשמש כגורם אשר מוצא את ההלימה המירבית שבין דרישות הארגון לדרישות וצרכי העובדים, ולשמור על זכויותיהם ורווחתם.
 

ניהול משאבי אנוש בארגון - מנהלים מבחוץ

כיום הרבה מאוד ארגונים פונים אל חברות חיצוניות המתמחות בניהול משאבי אנוש בארגון. בצורה כזו הן מנטרלות את ההתעסקות עם ניהול משא"ב בארגון שלהן, ושומרות על מערכת יחסים מקצועית בלבד. כך גם ניתן להבטיח שאותו ניהול משא"ב ייעשה בצורה נקייה וללא אינטרסים. השאלה, האם לפנות אל חברה חיצונית אשר תסייע בניהול משאבי אנוש בארגון, צריכה להיות מלווה בשיקולים כלכליים, מקצועיים ובראייה לטווח הארוך. עם זאת, חברה אשר הפתרון הזה מתאים לה, יכולה להתנהל בראש שקט שנים רבות.

אודות LoadSeo קידום אתרים

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

LoadSeo קידום אתרים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר