עולם של אופציות בינאריות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


עולם של אופציות בינאריות

פורסם בתאריך 01/03/2013 ע"י איאן טריידר בקטגוריה כללי | צפיות: 1427 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אופציות בינאריות, אופציות, אופציות דיגיטליות

בוקר אחד אתם קמים וכמהים לשינוי, קוראים לזה מסחר בשוק ההון, האם תבחרו לגלוש ישירות לשוק של השחקנים הראשיים או שאולי תעדיפו תחילה להסתכן בשוק הקטן? ככה מתחילים, לכל דבר יש את התחלתו וגם שמהמרים בשוק ההון, יש צורך להתחיל ממשהו שהוא לא בר סיכוי או לפחות בעל סיכון שאינו גבוה. כך תוכלו להיכנס בעתיד לשוק ההון ולסחור בו על פי החוקים. צריכים מידע נוסף? במאמר זה נעסוק בעיקר ברזיי המסחר של אופציות בינאריות.


מהן אופציות בינאריות
אופציות בינאריות הם הצלחת השוק בעקבות אפיק השקעה שהולך וכובש כל פינה בישראל. כשבוחרים לסחור באמצעות אופציות בינאריות אין צורך להוכיח את חובת הכישרון, גם אם אתם נחשבים פחות או יותר מהמרים, שוק אופציות בינאריות הנקרא גם אופציות דיגיטליות הינו המקום הייחודי עבורכם. אם חשקה נפשכם לבצע דריכת רגל ראשונית, שהרי באמצעות אופציות בינאריות החלום שלכם יכול להתגשם.


על יתרונות של אופציות בינאריות
אופציות בינאריות יכולות לספק תשואה של 100 אחוז מההשקעה בתוך זמן קצר. כמו כן מדובר באפשרות להפסיד או להרוויח, דהיינו התוצאות הינן 0 או 1 כך הסבירות לדעת את הרווח או ההפסד ברור מאוד. יתרון מובהק קשור בעלות אותה יודעים מראש, גם אם תפסידו בהימור, תדעו מראש את הסכום אותו הפסדתם בפועל.


על אופציות בינאריות ועל זמן האמת
אם תבחרו לסחור באמצעות אופציות בינאריות, לא תצטרכו לעשות הכנה מרובה ביחס למסחר באופציות אחרות ומורכבות. מדובר בעסק שלא ידרוש מכם הבנה מעמיקה יתר על המידה. צריכים מידע נוסף? ראוי כי תיכנסו אל אתרי האינטרנט וקראו איך הדברים עובדים. כל שעליכם לעשות טמון בבחינת השוק בזמן אמת, מהרגע שהשקעתם את כספכם ועד זמן הפקיעה הידועה מראש, אלו הם הפרטים שתצטרכו בדרך לסחר פשוט וריגוש מתון ביחס להשקעות באופציות האחרות שמביא שוק ההון. אם כן, ההפסד והרווח ידועים מראש, היכולת לדעת את הסיכון מראש מקטין את הלחץ ואת החשש וכך אולי גם להביא את הצלחת ההימור המיוחל. כמו כן, אפשרות להרוויח תוך זמן קצר, מגוון של יתרונות תחת קורת גג אחת.


קצת על היסטוריית אופציות בינאריות
אופציות בינאריות לא מגלות פן חדש, הן קיימות מזה כמה שנים טובות ונחשבות לכלי פיננסי שבאפשרותו נעים ואף רצוי לסחור לראשונה בשוק האופציות. גם אם מדובר בהימור מתון, באמצעות אופציות בינאריות ניתן להשתמש ככלי בהשקעות קטנות כגדולות. לרוב, כשמדברים על השקעות, לא פעם נתקלים בתופעות מגלומניות של הצלחה מעבר למצופה, לאנשים מהסוג הנ"ל עדיף ורצוי למתן את עניין היוהרה ולגשת למגרש הקטן בטרם יפצחו קריירה וייגשו להימור הגדול לכאורה. היכולת לטפס מהמגרש הקטן ולעבור להימורים מורכבים בעלי מינוף גבוה יותר, הם הצלחת ההשקעה בסופו של דבר.
 

אודות איאן טריידר

איאן טריידר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר