מה הדרך למצוא משחקים באינטרנט? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מה הדרך למצוא משחקים באינטרנט?

פורסם בתאריך 04/11/2012 ע"י אריאל כהן בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 42822 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: משחקים, משחקים להורדה, משחקי בנות, משחקי רשת


לפי הסטטיסטיקה, אפשר להניח שגם אתם שקוראים טקסט זה משחקים במחשב. יש סיכוי שאתם שחקנים מושבעים שקונים פריטי חומרה ודואגים לשדרג את המחשב הביתי כדי שיתמודד עם המשחק האחרון ששוחרר, ומצד שני ייתכן שאתם נכנסים לכמה דקות בין לבין ומסיימים משחק של שולה מוקשים או שנכנסים לכמה דקות מפעם לפעם כדי להנות ממשחק מחשב זריז. השאלה המשמעותית היא – איפה מוצאים את משחקי הדפדפן האלה? יש עולם שלם ותעשיה נרחבת של משחקים – איך מגיעים אליהם? במאמר זה נשאף להדגים מהם המקומות המובילים בהם ניתן למצוא משחקים בזמן גלישה באתרי אינטרנט, וניתן דוגמאות פרקטיות שיאפשרו לכם לפצוח במשחק!

מציאת משחקים באתרי משחקים

המקום הראשי שאותו נבדוק למען לחפש משחקים, באופן לא מפתיע, יהיה אתרי אינטרנט עם משחקים. מצויים אינספור אתרים שהוקדשו למשחקי מחשב ברשת, והם מתרכזים בגורמים רבים ושונים. לדוגמא, ישנם אתרים שמתעסקים בפרסום ביקורות בשביל משחקים ידועים, יש כאלו העוסקים בתתי ז'אנרים, יש כאלו שמתרכזים במשחקים שהם פרי עמלו של אדם אחד (בניגוד לחברת משחקים בעלת סניפים מרובים) וכדומה. קודם כל יש צורך להבין מה אנחנו תרים אחר ומה מספק לנו בידור, וברגע שהגענו למסקנות – אפשר להיכנס לאתר המשחקים הרלוונטי.

יכולת למצוא משחקי דפדפן במנוע חיפוש

משחקי דפדפן פופולריים הצליחו להפוך למותגים של ממש, ובתור כאלה, מנועי החיפוש יודעים להתאים משחקים רלוונטיים למי שמנסה למצוא אותם. לצורך הדוגמא, אם תחפשו שם ספציפי של משחק, תמצאו רק אותו. יש משחקים שהם סדרה, ובמקרים כאלה אפשר לחפש את שם המשחק ולהוסיף לו מספר. לחילופין, אפשר להריץ חיפוש אחר ביטויים ספציפיים כמו משחקים להורדה כדי להבטיח שהתוצאות שיתקבלו יהיו רק של משחקים שאותם אפשר להוריד, על פי הדוגמא שנתנו.

אתרי נישה עבור משחקים מסוג מסויים

זוהי עובדה שלא כולם יעדיפו את אותם הדברים, על אחת כמה וכמה כשמדובר במשחקי מחשב. המשחקים בימים אלו מתחלקים לסגנונות כאלה ואחרים כשבהם ניתן למצוא ז'אנרים כלליים דוגמת משחקי טיסה ועד לנושאים ספציפיים ביותר כמו משחקי ניהול מספרה (כלומר, מי שמחפש לשחק במשהו כזה, יודע במדוייק מה הוא מצפה למצוא).
ישנם אתרים שלמים המוקדשים לנישה כזאת או אחרת, כמו אתרים הכוללים בבלעדיות משחקי בנות בלי שום דבר אחר, ואתרי אינטרנט שלמים שכל מה שאפשר למצוא בהם זה משחקי נהיגה וטיס...

לסיכום – אין מחסור. מי שרוצה לשחק, הרשת כולה פרושה לרגליו ומציעה כל אפשרות שתעלה על הדעת. אם יצא לכם לשחק במשחק מעניין, ספרו לנו מהו, נשמח לנסות גם כן!

אודות אריאל כהן

אריאל כהן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר