מסחר בבורסה- מהן הסחורות הנסחרות? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מסחר בבורסה- מהן הסחורות הנסחרות?

פורסם בתאריך 03/28/2012 ע"י מירב שמש בקטגוריה שוק ההון | צפיות: 28281 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מסחר בבורסה, שוק ההון, מסחר במט"ח, מסחר עצמאי, CFD

לכן יש לבצע את המסחר באופן מושכל ורציונאלי, לאנשים אמוציונאליים ובלתי שקולים בהחלט לא מומלץ לסחור בבורסה

מסחר בבורסות עולמיות

מסחר בבורסה אמריקאית איננו עוד חלום. היום ניתן באמצעות ברוקר אמריקאי ובאמצעות הרשת לסחור בכול הבורסות האמריקאיות, כאשר הבורסה הראשית היא בורסת 'וול סטירט' הממוקמת בעיר ניו יורק. ניתן גם לסחור באמצעות חברת BROKERS INTERACTIVE,חברה זו היא פלטפורמת מסחר המציעה שירותי מסחר במט'ח, חוזים עתידיים וכמובן מניות. מסחר בבורסות העולמיות מאפשר לכם לא להיות מוגבלים אך ורק לבורסה הישראלית הממוקמת בתל-אביב, בכול זאת מספר המניות שם מוגבל, הבורסות העולמות מציעות לכם מסחר בבורסה באלפי סוגי מניות, ולכן האפשרות להפיק רווחים היא גבוהה יותר.

מסחר בבורסה – במה ניתן לסחור?

מסחר בבורסה הוא מסחר במגוון סחורות: מסחר בCFD (חוזי הפרשים) המאפשר לכם לסחור בבורסה למרות שאתם אינכם בעלי מניות, מסחר בחוזים עתידיים, באופציות, פורקס, אגרות חוב ובסחורות פיננסיות אחרות. באמצעות חבר בורסה ניתן לנהל מסחר עצמאי, המסחר נערך באמצעות רשת האינטרנט, זהו מסחר בבורסה מקוון, ואתם תקבלו ציטוטים והתראות על שערי קנייה ומכירה לכול מקום בו תמצאו ויש לו חיבור לאינטרנט. היום השיטות כה השתכללו שאפילו ניתן לקבל התראות לטלפון הנייד.

אילו חברות מנפיקות מניות בבורסה?

כאמור, מסחר בבורסה מתבצע באמצעות מסחר בסחורות פיננסיות, כאשר הסחורה העיקרית היא מניות. חברות אשר רוצות לגייס הון מהציבור הרחב, מנפיקות מניות בבורסה, כל הרוכש מניה, יש לו חלק בחברה, החלק היחסי נקבע על פי כמות המניות בהן אתם מחזיקים. מי שיש לו בעלות על רוב המניות, הוא גם בעל השליטה על החברה..

דינאמיות

מסחר בבורסה הוא עניין דינאמי ומשתנה, מסחר בבורסה גם מושפע ישירות מאירועים פוליטיים. הרבה פעמים אנו משתהים נוכח נפילות בבורסה בשל התרחשויות פוליטיות כאלו ואחרות, ולכן כול מי שסוחר בבורסה נדרש לאינטואיציות טובות. מומלץ לכול מי שרוצה ללמוד את שוק ההון, להירשם לקורס ולהתחיל ללמוד. לימודי שוק ההון מקנים לכם ידע רב על העולם הפיננסי ועל פלטפורמות מסחר, על מסחר בבורסות עולמיות, מהו ההבדל בין הסחורות הפיננסיות השונות, כיצד להשקיע בזהירות ויעילות וכיצד גם לא ליפול בפח.

אודות מירב שמש

BeTrader - מסחר בבורסה, תשקיע בעצמך! 

מירב שמש

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר